/
0,00 Ft
Kosár >

Vásárlási feltételek

A ProTrial.hu webshopban eladásra kínált termékek és szolgáltatások képezik a vállalkozásunk és vásárlók közötti szerződés tárgyát.
Cégünk az Ön megrendelését a megrendeléskori áron teljesíti, mely árak a www.ProTrial.hu oldalon aktuálisan, napi frissítéssel, beszállítóink árától függenek. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó árat jelenti.
A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit, a konkrét termék leírásában találja meg. Előfordulhatnak eltérések a gyártó által közölt adatokban, ezért az esetlegesen megjelenő téves információért nem áll módunkban felelősséget vállalni.
Kérjük, ha ilyet vélnek fölfedezni oldalunkon, mihamarabb jelezzék felénk, hogy a jövőben pontos információval tudjunk szolgálni.

Árváltozás esetén értesítjük önt, és lehetősége van a módosított áron megrendelését fenntartani, módosítani vagy visszautasítani. Ezen okok között szerepelhet: adathiba, áruhiány, hirtelen árváltozás, hosszú beszerzési idő.

A megrendelt termékeket személyesen a telephelyünkön (3531 Miskolc, Aba u. 45. ) tudja átvenni, igény szerint kiszállítást vállalunk.
A feltüntetett képek helyenként illusztrációk. Az árváltozás jogát fenntartjuk.

SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Szolgáltató neve: Szabó Sándor István – Pro Trial
Székhely: 3531 Miskolc Aba utca 45.
Képviselője: Szabó Sándor István
Telefon: +36 30 876 85 70
Adószám: 60866978125
Nyilvántartási szám: 24008480

Nyitva tartás

Telefonos megrendelés mellett Webshopunk a nap 24 órájában áll szíves rendelkezésükre. Vásárlás menete

  • A jobboldali kategóriák menüben vagy a keresés funkció használata során megtalálhatja a kívánt terméket.
  • A termék kiválasztása után, a vásárláshoz kattintson a kosárba gombra, ezt követően megjelenik, a kosár aktuális tartalma, ahol módosíthatja a megrendelni kívánt termék mennyiségét.
  • Miután minden terméket elhelyezett kosarába a megrendelés gombot megnyomva, a kért adatokat kitöltve adhatja föl rendelését.
  • A vásárlási feltételeket elfogadása után, a rendelés gombbal véglegesítheti megrendelését.
  • A rendelés leadásáról egy visszaigazoló e-mailt fog kapni.
  • A rendelése feldolgozása után és a visszaigazolástól számított 24 illetve 48 órán belül kézhez kaphatja a terméket. Ha valamilyen oknál fogva előre láthatóan ez nem teljesíthető, akkor a megadott telefonon azonnal értesítjük Önt.
  • Az alkatrész vagy alkatrészek átvételéről, illetve kiszállításáról telefonon időpontot egyeztetünk Önnel.
Fizetési módok

Igény esetén lehetőség van banki átutalással, előre utalás formájában teljesíteni fizetését. Ez irányú igényét a rendelés feladásakor, a fizetés módjánál tudja kiválasztani.
Megrendelését, az utalt összeg számlánkon való megjelenését követően tudja átvenni személyesen, vagy kiszállítás esetén a futárszolgálattól. A rendelés legkorábbi átvételének napjáról levélben tájékoztatjuk Önt.
Készpénzes fizetés esetén, bolti átvételkor a boltban, házhozszállításnál kiszállítónknak fizeti meg a rendelt árú értékét.
Előre utalásnál, nettó 50.000 Ft vásárlás felett (bármilyen átvételi mód esetén) proforma számlát küldünk Önnek e-mailben vagy faxon.
A biztonság érdekében kérjük, hogy mindig ellenőrizze a számlán szereplő számlaszám megegyezik-e a következővel:

10400690-86766972-88671014

A teljesítéskor minden esetben Áfás számlát állítunk ki.

Rendelések módosítása

A kiszállítást megelőzően megrendelését e-mail-en vagy telefonon módosíthatja a jelzett átvétel előtti napon.
A módosítási igény érintheti a rendelés átvételének idejét is. Ilyen esetben a módosítás elfogadását követően jelezni fogjuk Önnek a következő várható átvételt.
Ha a megrendelés már átadásra került a futárszolgálat részére, a módosítás már nem lehetséges.

Ajánlati kötöttség, elállási jogok

Amennyiben Megrendelő a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem kap a megrendelés beérkezését megerősítő e-mail üzenetet, ez esetben a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.

Cégünk fenntartja a jogot, hogy egyes – készleten nem lévő termékeknél – 20-50% előleget kérjen. Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét. Kérjük, minden esetben győződjön meg a csomagolás épségéről mielőtt az árut átveszi.

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített elállási jogával.

Ön, mint Megrendelő az áru átvételétől számított nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
Az elállás a használatba nem vett új termék eladó részére történő visszajuttatását jelenti, melyről gondoskodhat a megrendelő vagy a szállító előzetes egyeztetés alapján, a felmerült oda és visszaszállítás költségei a vevőt terhelik.

A fenti feltételek teljesülése esetén a ProTrial a termék vételárat a jogszabályban rögzítetteknek megfelelően 30 napon belül Megrendelő részére visszatéríti.

A visszaküldött, de az ügyfélszolgálattal előzetesen nem egyeztetett csomagokat , utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Értesítés

Telefonon értesítjük, amint rendelése szállításra, bolti átvételre készen áll. A megrendelt termékek üzletünkben való átadása, illetve a kiszállítás egyeztetése ezután lehetséges.
Ezen felül akkor is értesítést kap ha a terméket megadott időn belül nem tudjuk beszerezni, vagy nem kompatibilis a választott alkatrészekkel, illetve ha esetleg jobb minőségű terméket tudunk hasonló árban, vagy olcsóban kínálni.

Szállítási feltételek A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló e-mail alapján postaköltséget nem tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

A postaköltség a visszaigazoló e-mail után kerül kalkulálásra.

A vevőnek lehetősége van előre utalni a megrendelt termék összegét.

A megrendelt termék méretétől és súlyától függően a szállítási költség is változik, melynek értéke:

890Ft – 1890 Ft

Amennyiben áruját kiszállítás opcióval rendelte meg, úgy azt zárt csomagolásban az áru beszerzése után másnapra tudjuk küldeni.
Ennek feltétele, hogy rendelését reggel 9-óráig jutassa el hozzánk, ezen időpont után leadott rendeléseket a következő munkanap tudjuk átadni futárunknak, aki másnap szállítja ki a megadott címre.
A számlát és a garancialapot a lezárt csomagban találja.
Szállítás előtt egy nappal minden esetben telefonon értesítjük és egyeztetünk.
A szállítási költség tartalmazza a csomag biztosítás és az utánvét díját.
Ha ön nem tartózkodik a címen, futárunk értesítést hagy, és még egy alkalommal megpróbálja kézbesíteni a csomagot.
A megrendelt tételeket kérheti otthonába vagy munkahelyére.
A futártól átveheti akár megbízott személy vagy családtag, aki a pontos, fuvarlap szerinti ellenértékét megtéríti.
Ha a kiszállítást bolti átvételre kívánja módosítani, ennek semmi akadálya mindaddig, míg át nem adtuk a futárnak a küldeményt. Kérjük fenti szándékát e-mailben info@protrial.hu vagy telefonon a (+36 30 876 85 70 ) jelezni.

Kiszállás Szolgáltatásainknál kérhet helyszíni ügyintézést.
Ez esetben házhoz megyünk, és a megadott címen teljesítjük a kért szolgáltatást.
Kérjük, ha e-mailben jelentkeznek, mindenképp adjanak meg telefonszámot a gyors ügyintézés, illetve a kapcsolattartás és a részletek egyeztetése érdekében.

Garanciális feltételek

Az általunk forgalmazott termékekre a törvényben előírt, illetve a gyártó által vállalt garanciaidőt vállaljuk.
Néhány eszközt legkevesebb 3 hónap garanciaidővel értékesítünk, azonban számos termék garanciavállalási ideje ennek többszöröse is lehet, amit természetesen feltüntetünk termékeink leírásában. A garancialappal ellátott termékek garanciális igényét a számla másolatával, valamint eredeti garancialappal lehet érvényesíteni.
Garancialappal nem rendelkező termékekhez a számla vagy annak másolata szolgál garanciális igazolásként.
Garancialappal rendelkező termékek esetében a garancialapon feltüntetett Pro Trial webáruház az illetékes.
A jótállás nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a karbantartás hiányából, illetéktelen beavatkozásból, változtatásokból, nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból vagy illetéktelenül végzett javításokból erednek.
Garanciát kizáró alapvető tényező minden termék esetében a törés és repedés. Amennyiben nem állapítható meg egyértelműen, hogy a kár milyen okból történt a terméknél, úgy a gyártó szakvéleményét kérjük a termékkel kapcsolatban.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.

Szavatosság

A bizonyítási teher a jótállás teljes időtartama alatt végig a kereskedőt terheli, tehát ha a kereskedő nem akarja elismerni igényünket, neki kell bizonyítani, hogy a hiba oka az átadás után keletkezett. Szavatosságnál ez a teljesítést követő első hat hónapban van így, utána pedig a fogyasztót terheli a bizonyítási kötelezettség.

Árak ÁFÁ-val terhelve

A termékek mellett feltüntetett ár az adott termék bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza. Áraink naprakészek, azonban esetleges technikai, adatrögzítési hibák előfordulhatnak. Ilyen esetben cégünk ajánlati kötöttsége nem áll fenn. Ügyfélszolgálatunk a hibát telefonon jelzi Önnek, s élhet elállási jogával.

Hibás teljesítés esetén a Vevő

a) elsősorban — választása szerint — kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne,figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a ProTrial a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

(2) A kijavítást vagy kicserélést — a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

Bővebb információ a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség oldalán található.

www.nfh.hu

Adatvédelem

Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

Spam védelem

Az ProTrial nem használja fel az Ön személyes adatait arra, hogy Önnek kéretlen leveleket küldjön üzleti ajánlatairól, hirdetéseiről. Hírlevelet kizárólag azok a felhasználók kapnak, akik előzetesen hozzájárultak, hogy részükre levelet küldhessünk.